طراحی بروشورهای تبلیغاتی / شرکت طراحی بروشور / طراحی بروشور
سیروس
طراحی بروشورهای تبلیغاتی / شرکت طراحی بروشور / طراحی بروشور
پنج شنبه 25 شهريور 1400 ساعت | بازدید : 275 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

خدمات طراحی های انواع بروشور تبلیغاتی

یک مقاله کاغذی آموزنده برای تبلیغات است که می تواند در قالب ، جزوه در اختیار مردم قرار گیرد. طراحی بروشورهای تبلیغاتی اسناد تبلیغاتی است ، که در درجه اول برای معرفی یک شرکت ، سازمان ، محصولات یا خدمات و اطلاع رسانی به مشتریان یا اعضای بالقوه مردم از مزایا استفاده می شود. آنها معمولاً در روزنامه ها توزیع می شوند ، به صورت شخصی ارسال می شوند یا در مکان های پر رفت و آمد در قفسه های بروشور قرار می گیرند.

اهداف و کارکردهای بروشور

هدف اصلی طراحی بروشور گسترش دانش خواننده در مورد یک موضوع خاص است که در آن بروشور در اطراف آن قرار دارد.

یک بروشور خوب می تواند به جلب توجه مشتریان بالقوه کمک کند و نسبت به تبلیغات محصول در مجلات و روزنامه ها مقرون به صرفه و مناسب است. علاوه بر این ، بروشورها را می توان برای مرجع آینده به جای آنکه پس از یک بار خواندن در اختیار داشته باشد ، نگه داشت.

یک بروشور انواع مختلفی دارد و هر نوع نقش متفاوتی را بازی می کند. با توجه به قالب و طرح آن می توان در 5 نوع زیر طبقه بندی کرد.

بروشور Gate Fold

این یک بروشور بسیار نادر است به دلیل گران بودن آن ، که هنگام استفاده مناسب از آن تأثیر زیادی می گذارد. طراحی تاشو داخلی آن حمل و نقل آن را راحت می کند و کیفیت کاغذ آن بسیار بالا است بنابراین خوانندگان می توانند آن را برای مدت طولانی نگه دارند.

بروشور Bi-Fold

بروشور Bi-Fold هر روز در بین ما یافت می شود. این یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انواع بروشور در اطراف است ، در حالی که دارای طرح رسمی تر از طراحی بروشورهای سه گانه تبلیغاتی است. این عمدتا برای کاتالوگ محصولات و ارائه ها ، نمایشگاه های تجاری و جلسات شرکت ها و غیره استفاده می شود.

بروشور Tri-Fold

آسان است بدانید که این یک بروشور سه برابر با نام آن است. و این یک بروشور بسیار رایج و معمولی است که می توانیم آن را در همه جا مشاهده کنیم. این بروشور از فضای کافی برای طراحان جهت ارائه اطلاعات و طراحی جالب برخوردار است و از این رو توجه بیشتری را به خواننده جلب می کند.

بروشور Z-Fold

اساساً یک آکاردئون برابر ، به دلیل تطبیق پذیری که ارائه می دهد ، گزینه ای عالی برای تاشو است. طراحان می توانند با ساخت هر تابلو به تنهایی عناصر را از یکدیگر جدا کنند ، یا بروشور را طوری طراحی کنند که با یک عکس بزرگ و نمایشی ، به صورت گسترده پخش شود.

 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 150
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 273
:: بازدید ماه : 1458
:: بازدید سال : 143554
:: بازدید کلی : 143554