سیروس
سیروس
شنبه 26 مرداد 1398برچسب:, :: 2:31 :: نويسنده : ولی غلامی
بهترین های ارایشی ،گریم،بهداشتی و عطر
بادی اسپلش زنانه مای مدل Silky Touch امروزه مشاهده میکنیم که کاربرد بادی اسپلش مای Body splashl روز به روز با محبوبیت بیشتری روبرو میشود. علت این امر در ویژگیهای این محصول نسبت به اسپریها و سایر لوازم بهداشتی ضد تعریق میباشد.
بادی اسپلش زنانه مای مدل Silky Touch، یک خوشبوکننده و ضد تعریق با بوی گلها و میوهها است که علاوه بر آبرسانی به پوست، باعث نرمی، شادابی و شفافیت پوست بدن میگرددو روغنهای گیاهی موجود در آن باعث تغذیه و جوانی پوست میشود. توجه داشته باشید که با استفاده از بادی اسپلش زنانه Silky Touch شما دیگر نیازی به استفاده از کرمپودرها بر روی پوست بدن خود نخواهید داشت. زدن ادکلن و برخی اسپریهای خوشبوکننده به سراسر بدن چندان صحیح نیست و در دراز مدت میتواند منجر به عوارضی شود در حالی که بادی اسپلش به صورت مایع بر بدن اسپری میشود و یه هیچوجه زیانی برای پوست ندارد. ادکلنها و اسپریها بسیار فرّارتر از بادی اسپلش MY هستند. بادی اسپلش زنانه مای تمام خواص اسپری را با ماندگاری بیشتر بو داراست و در ضمن، در ساخت بادی اسپلش Silky Touch از گاز استفاده نشده است. طرز استفاده: پس از استحمام و در حالی که پوستتان هنوز مرطوب است ، بادی اسپلش زنانه مای را روی بدن خود اسپری نموده و سپس لباسها را بپوشید. آن را بر روی لباس اسپری نکنید. همچنین اگر خانم شیرده هستید از بادی اسپلش و موارد مشابه استفاده ننمایید. بادی اسپلش زنانه مای مدل Silky Touch با خاصیت خوشبوکننده،ضد تعریق، نرم کننده،رطوبترسان پوست، محصولی از برند شناخته شده مای MYو دارای مجوز بهداشتی میباشد.
کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا spf 30 فاقد چربی چتر آفتابی پوست شما! اشعهی خورشید درای سه طیف مضر است که یک طیف آن در هنگام عبور از جو زمین گرفته میشود ولی دو طیف مضر دیگر میتوانند آسیبهای متفاوتی به پوست انسان و بهخصوص پوستهای حساس وارد آورند. کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا spf 30 فاقد چربی بوده و برای انواع پوستها سازگار است اما برای پوستهای چرب گزینهی موثرتری میباشد. در بحث انتخاب ضد آفتاب مناسب برای انواع پوست، پس از بررسی تمامی تقسیمبندیهای مختلف میتوان چنین نتیجه گرفت که به هر نسبتی که پوست شما چرب باشد باید از کرمهای ضد آفتاب خشک و به هر نسبت که پوستتان خشک باشد باید از کرمهای ضد آفتاب چرب استفاده کنید.
کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا با رنگ کرم پودری، و محفظه نگهدارنده تیوبی- پلاستیکی برای پوستهای معمولی و چرب مناسب است. اصطلاح SPF نوشته شده بر روی این کرم ضد آفتاب، مخفف Sun Protective Factor است که به معنای معیار پوششدهندهی اثر اشعه خورشید بر روی پوست میباشد. به عنوان مثال اگر پوست شما مثلا در عرض 15دقیقه تابش مستقیم خورشید شروع به ملتهب شدن کند کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا این مدت را به 30 برابر یعنی حدوداً 450 دقیقه افزایش میدهد. کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا spf 30 ، محافظ کامل پوست در برابر آفتاب بوده و دارای چربی کنترل شده است. موجب کاهش تعریق میشود و در ضمن، ضد حساسیت، ضد جوش، مرطوب کننده، نرم کننده، ضد چروک و ضد التهاب میباشد. این کرم ضد آفتاب، محصولی از برند دکتر ژیلا و دارای مجوز بهداشتی است.
فون چرب سوپرا کالر کریولان
توضیحات : زیرساز سایه و سایه روشن - کاربرد در سایه زنی و برجسته سازی -مورد استفاده در سالن های زیبایی و ساین های تئاتر منبع : خرید لوازم آرایشی شیک فام شنبه 29 تير 1398برچسب:, :: 1:24 :: نويسنده : ولی غلامی
تابلوسازی و تبلیغات : تابلوسازی یکی از شیوه های رایج تبلیغاتی است که همگی با آن آشنا هستید و همان طور که می دانید این شیوه تبلیغاتی از سالهای دور تا به امروز مورد استفاده هر نوع شرکت خصوصی و حقیقی ، اصناف و اماکن تجاری قرار گرفته است . تابلوسازی به منزله معرفی برند یا محصولات ارائه شده توسط شما و در نتیجه کسب درآمد بهتر و دسترسی به سود بیشتر است که همه اینها مستلزم داشتن مشتری است و هدف از هر نوع تبلیغ ، جذب مشتری است و در واقع یک محصول زمانی می تواند شناخته شده و توسط مشتریان خریداری شود که از کیفیت ، تبلیغات و بازاریابی مناسبی برخوردار باشد . زمانی که افراد به کمپین های تبلیغاتی مراجعه می کنند تنها یک هدف را دنبال می نمایند و آن جذب و حفظ مشتریان است . شرکت های بزرگ و مطرح برای تبلیغات خود دست به روش های تبلیغاتی متعددی می زنند زیرا این شرکت ها جایگاه تجاری خود را پیدا کرده و به دنبال مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان در حال حاضر خود هستند و اگر از روش های تبلیغاتی بهره نبرند قطعا پس از مدت زمان اندکی هر چقدر هم که محبوبیت داشته باشند رقبا جای آنها را خواهند گرفت اما شرکت های تازه تاسیس برای اینکه نوع بازاریابی و تبلیغات خود را انتخاب نمایند ذهن آنها با با سوالات متعددی به شرح زیر درگیر می شود : از کجا شروع کنیم ؟ کدام روش تبلیغاتی برای ما موثرتر واقع می شود ؟ چگونه به درآمد خود را رونق دهیم ؟ چگونه مشتریان را به سمت کسب و کار خود بکشانیم ؟ از چه نوع تبلیغاتی برای معرفی محصولات یا ارائه خدمات رسانی بهره ببریم و سوالاتی دیگر در پاسخ به این سوالات می توانیم چنین جواب هایی داشته باشیم : تبلیغات در حال حاضر به دسته های متعددی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از : تبلیغات محیطی که شامل ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد . تابلوسازی خود به بخش های متعددی تتقسیم بندی می شود که به شرح زیر می باشد : تابلو چلنیوم : تابلو چلنیوم یکی از به روزترین و پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی حال حاضر است که می توان برای جذب مشتریان از آن بهره برد و به عنوان تابلو مغازه و یا تابلو فروشگاهی نصب کرد . تابلو چلنیوم به دلیل روشنایی و زیبایی خارق العاده ، داشتن روکش نایلونی محافظ برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی حروف تا هنگام نصب و دارای عایق محافظتی برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف به یکی از بهترین نوع تابلوهای تبلغاتی بدل شده است و خود شامل انواع متعددی نظیر تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستال ، چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم دوبل الماسی و تابلو چلنیوم دوبل طلایی می باشد . قیمت تابلو چلنیوم با توجه به متریال ها و اجناس مورد استفاده و نوع آن و محیطی که حروف اشغال می کنند کاملا متفاوت می باشد و نسبت به سایر تابلو های تبلیغاتی دیگر کمی گرانتر است . تابلو استیل :تابلو استیل به دلیل زیبایی و قابلیت تمیزی خودکار ، برخورداری از مقاومت بالا از دیرباز تا کنون مورد استفاده اصناف واقع گشته است . امروزه تابلو استیل به صورت های مختلف همچون تابلو استیل نور اندریک ، تابلو استیل با پلکسی مات و تابلو پلاستیل که ترکیبی از استیل و پلاستیک است ساخته می شود . درباره وبلاگ
به وب سایت من خوش امدید آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
|
|||||||||||||||||
![]() |